Levering- & returpolitikk

Levering

🏪  BRING Hentepunkt - 0 NOK
Kjøp for under 1199 NOK - Frakt: 99 NOK

🏠  BRING Hjemlevering - 75 NOK
Kjøp for under 1299 NOK - Frakt: 159 NOK

 

Vær oppmerksom på at alle priser er inkl. moms og toll. Ingen ekstra kostnader for kjøp eller retur.


Du kan velge levering til hjemmeadressen din via BRING. Hvis ordren leveres til en hjemmeadresse trengs det en underskrift som kvittering for levering. Denne underskriften kan være din eller det kan signeres av en annen som befinner seg på adressen. Hvis det ikke er noen til stede for å kvittere legger BRING igjen informasjon om hvor pakken kan hentes.

 
Ordrestatus

Når ordren din er sendt vil du motta en mail fra oss. Denne mailen er også kvitteringen din og i den finner du en link med et sporingsnummer du kan bruke for å spore forsendelsen. Vær oppmerksom på at det kan ta opptil 24 timer fra du mottok linken til sporingen er aktiv på transportørens hjemmeside. Du kan også sjekke ordrestatus og finne sporingsinformasjon her på nettsiden. Hvis du har en konto hos oss logger du bare inn og finner informasjonen under «Ordre». Du er uansett alltid velkommen til å kontakte oss hvis du har spørsmål om hvor pakken din befinner seg.
 

Har du en ordre der skal returneres?

Slik returnerer du:

 

1.  Besøk vårt retursystem - Klikk her

2.  Logg på med e-post og ordrenummersom du finner i ordrebekreftelsen.

3.  Skriv inn antall varer du ønsker å returnere og velg deretter årsaken til dette. Trykk deretter "Choose return method"

4.  Trykk deretter "Please select how you want to return" og velg "Få returetikett som skal sendes i posten"

5.  Trykk deretter på den svarte knappen: Return Items

6.  Du vil vanligvis motta en e-post med returetikett og returseddel innen 5 minutter. Skriv ut disse og legg ved returseddelen i pakken og returetiketten teipet på utsiden.

 

Hvis du gjenbruker Noella-forsendelsesposen, er det viktig at du dekker den originale etiketten.