Hero image

Kontakt oss

Vi ønsker ikke at handelen på Noellafashion.no skal skille seg for mye fra den personlige kontakten du opplever i fysiske butikker. Derfor vil vi alltid forsøke å besvare henvendelsene dine så raskt som mulig og på best mulig måte. Skulle du mot formodning ikke få svar på din henvendelse innen to hverdager anbefaler vi at du ringer til oss.

E-mail

info@noellafashion.com

Åbningstider

Man - Fre: 08.00 - 15.30
Weekend: Lukket

Adresse

Noellafashion ApS
Karlskogavej 8
9200 Aalborg SV
Danmark

Ofte stilte spørsmål

Hvordan returnerer jeg en vare? + -

Sådan gør du

1.
 Besøk siden: www.noellafashion.no/retur


2. Logg på med e-post og ordrenummer, som du finner i ordrebekreftelsen.


3. Dobbeltsjekk at informasjonen nedenfor ”Fyll ut skjemaet” er fylt inn riktig.


4. Skriv inn antall varer du ønsker å returnere og velg deretter årsaken til dette.


5. Når du er ferdig, trykk”Jeg har lest og bekrefter vilkårene”

6. Trykk så på den blå knappen: Hent etikett


Last ned
og skriv ut returetiketten og fest den til dinreturordre. Hvis du gjenbruker Noella-forsendelsesposen, er det viktig at du dekker den originale etiketten.

Når mottar jeg refunderingen? + -

Det kan gå opp til 10 dager fra vi mottar returpakken til pengene er tilbake på din konto. Så snart vi mottar pakken din gjør vi vårt beste for at du mottar pengene så raskt som mulig. Vi forsøker å refundere beløpet samme dag som pakken mottas, men det kan forekomme forsinkelser på opp til 3 hverdager før refunderingen finner sted. Det kan ytterligere gå 1-7 bankdager før pengene er til rådighet på din konto. Vær oppmerksom på at behandlingstiden gjelder fra det øyeblikket vi mottar pakken på lageret vårt. Beløpet refunderes tilbake til det kortet som ble brukt i den opprinnelige ordren. Vi kan av sikkerhetsmessige årsaker dessverre ikke refundere pengene til en annen konto.

Hvor kan jeg tracke min ordre? + -

Når du har gjennomført din ordre og vi har behandlet den sendes en tracking e-mail til din inntastede mailadresse. I mailen finner du en link til en hjemmeside hvor du kan følge pakkens reise hjem til deg.

Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse + -

Har du ikke fått en ordrebekreftelse i mailinnboksen din oppfordres du til å sjekke spam/søppelpost-mappen. Det forekommer at mailer fra oss markeres som “spam” av enkelte mailutbydere. 

Kan du heller ikke finne mailen i spam-mappen kan det skyldes feil ved inntasting av mail-adresse under bestilling eller en systemfeil fra vår side. Du bes i dette tilfellet kontakte Kundeservice.

Hvor rask levering har dere? + -

Vi sender alle ordre gjennomført før kl. 14.30 på alle hverdager – Du bør etter dette motta din bestilling 1-3 dager etter.

Hvor lang returfrist har jeg? + -

Du har som utgangspunkt 30 dagers fri returrett. Har man av forskjellige årsaker ikke mulighet til å returnere en ordre i en gitt periode bes man kontakte med kundeservice, som vil forsøke å finne en annen løsning.

Hvor finner jeg ordrenummeret mitt? + -

Du finner ordrenummeret ditt i ordrebekreftelsen du mottok på mail da du la inn din bestilling. 

OBS: Vær oppmerksom på at fakturanummer og ordrenummer ikke er det samme.

Har du ikke mottatt en ordrebekreftelse må du sende en mail til info@noellafashion.com med det telefonnummeret du brukte da du plasserte ordren, så vi kan finne deg i systemet vårt og sende ordrebekreftelsen en gang til.

Skriv til oss