Kontakt oss
Vi ønsker ikke at handelen på Noellafashion.no skal skille seg for mye fra den personlige kontakten du opplever i fysiske butikker. Derfor vil vi alltid forsøke å besvare henvendelsene dine så raskt som mulig og på best mulig måte. Skulle du mot formodning ikke få svar på din henvendelse innen to hverdager anbefaler vi at du ringer til oss.
Åbningstider
Man - Fre: 08.00 - 15.30
Weekend: Lukket
Adresse
Noellafashion ApS
Karlskogavej 8
9200 Aalborg SV
Danmark
Ofte stilte spørsmål
Hvordan returnerer jeg en vare?
Sådan gør du
1. Besøk siden: www.noellafashion.no/retur
2. Logg på med e-post og ordrenummer, som du finner i ordrebekreftelsen.
3. Dobbeltsjekk at informasjonen nedenfor ”Fyll ut skjemaet” er fylt inn riktig.
4. Skriv inn antall varer du ønsker å returnere og velg deretter årsaken til dette.
5. Når du er ferdig, trykk”Jeg har lest og bekrefter vilkårene”
6. Trykk så på den blå knappen: Hent etikett
Last ned og skriv ut returetiketten og fest den til dinreturordre. Hvis du gjenbruker Noella-forsendelsesposen, er det viktig at du dekker den originale etiketten.
Hvis du har betalt med Klarna, må du også huske å opprette returen hos dem.
Når mottar jeg refunderingen?
Vi streber etter å behandle returen din og utstede en refusjon innen 14 dager fra det tidspunktet vi har mottatt de returnerte varene. Refusjonen din vil bli utstedt via den opprinnelige betalingsmetoden som ble brukt ved kjøpet. Vær oppmerksom på at det kan ta ytterligere 1-7 bankdager før pengene er tilgjengelige på kontoen din.
Vi kan av sikkerhetsmessige årsaker dessverre ikke refundere pengene til en annen konto.
Hvor kan jeg tracke min ordre?
Når du har gjennomført din ordre og vi har behandlet den sendes en tracking e-mail til din inntastede mailadresse. I mailen finner du en link til en hjemmeside hvor du kan følge pakkens reise hjem til deg.
Jeg har ikke mottatt en ordrebekreftelse
Har du ikke fått en ordrebekreftelse i mailinnboksen din oppfordres du til å sjekke spam/søppelpost-mappen. Det forekommer at mailer fra oss markeres som “spam” av enkelte mailutbydere.
Kan du heller ikke finne mailen i spam-mappen kan det skyldes feil ved inntasting av mail-adresse under bestilling eller en systemfeil fra vår side. Du bes i dette tilfellet kontakte Kundeservice.
Hvor rask levering har dere?
Vi sender alle ordre gjennomført før kl. 14.30 på alle hverdager – Du bør etter dette motta din bestilling 1-3 dager etter.
Hvor lang returfrist har jeg?
Du har som utgangspunkt 14 dagers fri returrett. Har man av forskjellige årsaker ikke mulighet til å returnere en ordre i en gitt periode bes man kontakte med kundeservice, som vil forsøke å finne en annen løsning.
Hvor finner jeg ordrenummeret mitt?
Du finner ordrenummeret ditt i ordrebekreftelsen du mottok på mail da du la inn din bestilling.
OBS: Vær oppmerksom på at fakturanummer og ordrenummer ikke er det samme.
Har du ikke mottatt en ordrebekreftelse må du sende en mail til info@noellafashion.com med det telefonnummeret du brukte da du plasserte ordren, så vi kan finne deg i systemet vårt og sende ordrebekreftelsen en gang til.
Hvad er en forudbestillingsvare?
En forbestillingsvare er en vare som du kan bestille på forhånd. Når du forbestiller en vare, reserverer du den på forhånd og sikrer deg varen så snart den er på lager hos oss.
Hvis du har bestilt en vare som er en forbestillingsvare, vil din ordre først bli sendt når vi har mottatt varen hos oss.
Dette gjelder også hvis du har flere varer på din ordre.
Den estimerte leveringstiden står under kjøpsknappen på den enkelte vare på nettsiden, samt i din ordrebekreftelse. Leveringstiden er veiledende.
Begynnelsen av måneden: D. 1-10
Midten av måneden: D. 10-20
Slutten av måneden: D. 20-30
Jeg ønsker å reklamere på en vare
Hvis du har en vare du ønsker å reklamere på, skal du kontakte vår kundeservice på e-post: info@noellafashion.com.
I e-posten skal du oppgi ditt ordrenummer, bilder av varens tilstand, og en kort beskrivelse av hva reklamasjonen gjelder. Varen må først sendes tilbake etter at du har mottatt svar fra oss.