Hvordan registrerer jeg en reklamasjon?

Når du handler hos Noella, følger vi den danske kjøpsloven, som gir deg 2 års reklamasjonsrett på dine kjøp.

• Dersom du oppdager en feil eller mangel ved varen din, må du reklamere innen rimelig tid.

• Når du har oppdaget en feil, skade eller lignende ved produktet, ber vi deg fylle ut dette skjemaet: www.noellafashion.no/reklamasjon

• Når vi har mottatt forespørselen din, vurderer vi saken og gir deg en tilbakemelding. Avhengig av reklamasjonen sender vi enten et gavekort eller en ny vare umiddelbart, eller ber deg returnere varen for nærmere vurdering.

• Hvis vi vurderer at varen må returneres for inspeksjon, vil du få beskjed om dette samt en e-post med en returetikett, slik at du kan sende den tilbake – helt kostnadsfritt.

Noella forbeholder seg retten til å avslå reklamasjoner på varer som ikke er blitt håndtert på riktig måte eller i henhold til våre anvisninger.

Følg oss på Instagram

Følg
Hero Image